--> Zendesk
background

Engagera dina kunder på deras eget språk

Motta och svara på meddelanden från kunder på vilket som helst språk. 

ÖVERSÄTT ZENDESK-ÄRENDEN

Får du någonsin ärenden från kunder på ett språk som du inte kan? Vad gör du då? Ber om hjälp av en kollega? Låter ärendet förbli obesvarat?

Låt oss presentera Transfluent for Zendesk – en utmärkt tilläggstjänst som låter dig maskinöversätta alla inkommande ärenden och anlita mänskliga översättare för översättning av utgående svar utan att lämna appen! Ladda ner appen från Zendesk Marketplace . När du har installerat appen kan du beställa högkvalitativa, professionella översättningar direkt via Zendesk-användargränssnittet.

Vill du veta mera? Lämna din e-postadress så kontaktar vi dig.

language
Ta emot meddelanden på vilket språk som helst.

Zendesk-appen låter agenter maskinöversätta inkommande meddelanden.

email
Svara på ditt modersmål

Era agenter kan skriva svaret på sitt modersmål och antingen maskinöversätta svaret eller låta det översättas av en infödd talare eller professionell översättare Beroende på vilket alternativ du väljer, kommer svaret att antingen skickas till agenten eller direkt till kunden. Dina kunder känner att de betjänas av någon som talar samma språk som de.

timeline
Skalbarhet

Transfluents lösning är helt skalbar. Fick du ett ärende på ett främmande språk? Inga problem. Transfluents nätverk har översättare som översätter till mer än 80 språk och som står redo att översätta dina ärenden 24 timmar i dagen, 7 dagar i veckan. I genomsnitt översätts ett ärende på under en timme, och härtill har vi översatt över 10 miljoner ärenden.

Börja betjäna dina kunder på flera språk

ladda ner den nu

Prissättning

Zendesk-appen kostar 10 € / agent / månad. Maskinöversättningar av inkommande meddelanden ingår i den månatliga avgiften. För översättningar som görs av infödda talare eller professionella översättare betalar du enligt ordantal: maskinöversättningar kostar 1,5 cent per ord, medan ordpriset för översättningar gjorda av infödda talare är 12 cent och av professionella översättare 18 cent. Därtill erbjuder vi möjligheten att samla ett översättningsminne, vilket minskar på antalet ord som ska översättas då meddelandets innehåll har översatts tidigare. Om dina agenter använder ett textstycke som redan översatts en gång, kommer översättningen att hämtas från översättningsminnet och inte översättas på nytt. Vänligen kontakta oss så aktiverar vi ert översättningsminne.

Per agent
10

Per månad, EUR.

Aktivera tjänst
  • Alla språk
  • Inkluderar kostnaderna för maskinöversättning av inkommande meddelanden
  • Översättningskostnader per ord
--> Zendesk
background

Engagera dina kunder på deras eget språk

Motta och svara på meddelanden från kunder på vilket som helst språk. 

ÖVERSÄTT ZENDESK-ÄRENDEN

Får du någonsin ärenden från kunder på ett språk som du inte kan? Vad gör du då? Ber om hjälp av en kollega? Låter ärendet förbli obesvarat?

Låt oss presentera Transfluent for Zendesk – en utmärkt tilläggstjänst som låter dig maskinöversätta alla inkommande ärenden och anlita mänskliga översättare för översättning av utgående svar utan att lämna appen! Ladda ner appen från Zendesk Marketplace . När du har installerat appen kan du beställa högkvalitativa, professionella översättningar direkt via Zendesk-användargränssnittet.

Vill du veta mera? Lämna din e-postadress så kontaktar vi dig.

language
Ta emot meddelanden på vilket språk som helst.

Zendesk-appen låter agenter maskinöversätta inkommande meddelanden.

email
Svara på ditt modersmål

Era agenter kan skriva svaret på sitt modersmål och antingen maskinöversätta svaret eller låta det översättas av en infödd talare eller professionell översättare Beroende på vilket alternativ du väljer, kommer svaret att antingen skickas till agenten eller direkt till kunden. Dina kunder känner att de betjänas av någon som talar samma språk som de.

timeline
Skalbarhet

Transfluents lösning är helt skalbar. Fick du ett ärende på ett främmande språk? Inga problem. Transfluents nätverk har översättare som översätter till mer än 80 språk och som står redo att översätta dina ärenden 24 timmar i dagen, 7 dagar i veckan. I genomsnitt översätts ett ärende på under en timme, och härtill har vi översatt över 10 miljoner ärenden.

Börja betjäna dina kunder på flera språk

ladda ner den nu

Prissättning

Zendesk-appen kostar 10 € / agent / månad. Maskinöversättningar av inkommande meddelanden ingår i den månatliga avgiften. För översättningar som görs av infödda talare eller professionella översättare betalar du enligt ordantal: maskinöversättningar kostar 1,5 cent per ord, medan ordpriset för översättningar gjorda av infödda talare är 12 cent och av professionella översättare 18 cent. Därtill erbjuder vi möjligheten att samla ett översättningsminne, vilket minskar på antalet ord som ska översättas då meddelandets innehåll har översatts tidigare. Om dina agenter använder ett textstycke som redan översatts en gång, kommer översättningen att hämtas från översättningsminnet och inte översättas på nytt. Vänligen kontakta oss så aktiverar vi ert översättningsminne.

Per agent
10

Per månad, EUR.

Aktivera tjänst
  • Alla språk
  • Inkluderar kostnaderna för maskinöversättning av inkommande meddelanden
  • Översättningskostnader per ord